
Functieomschrijving
Onze Moddeling Artists zijn ongelooflijke wereldbouwers. Zij bouwen de omgevingen en voegen de charmante details toe die onze verhalen geloofwaardig maken. Ze zijn altijd scherp en streven er voortdurend naar om hun vaardigheden en assets te verbeteren.
Je dagelijkse werkzaamheden zijn gericht op het creëren van gedetailleerde, gestileerde omgevingen op basis van informatieve conceptontwerpen, terwijl je voldoet aan de deadlines voor de productie en die belangrijke opdracht van onze regisseurs, artdirectors en klanten.
Takenpakket:
- Modelling en UV mapping van gestileerde omgevingen.
- Realiseren van een 2D-concept naar 3D en kunnen werken met een minimaal ontwerp.
- Verzorgen van UV-mapping en en displacement maps uit-baken voor onze Surfacing-afdeling.
- Rendertests maken voor het goedkeuringsproces.
- Werken binnen een team van Modeling artists en regelmatig communiceren tussen je Team Lead, Directors en Art Director.
- Je middelen en tijd efficiënt beheren om deadlines te halen.
- Positief reageren op opmerkingen en feedback van onze Rigging-afdeling, CG Supervisor, Art Director en regisseurs.
- Rapporteren aan je Team Lead en Production Manager als er problemen zijn die het schema beïnvloeden.
Vereisten
Must have:
- Uitstekende ervaring met animatieproductie.
- Volume en vorm interpreteren bij het maken van modellen van conceptontwerpen.
- Werken met modelling tools in Maya en Zbrush
- Kennis van clean topology
- UV mapping met Maya of UVLayout
- Kennis van het textureren van assets met Substance Painter, MARI of Photoshop
- Teamspeler en goede samenwerker
- Creatief problemen oplossen
- Beschikbaar van 28/08/2023 - 5/04/2024
Bonuspunten:
- Kennis van Substance Painter
- Kennis van Substance Designer
- Ervaring met het begeleiden van junior modelleurs.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!